Dankzij jou krijgen onze 400 medewerkers iedere maand hun welverdiende salaris!

Ben jij graag verantwoordelijk voor een correcte salarisverwerking van A tot Z? En voel jij je thuis in de bouwsector? Dan ben jij de ervaren salarisspecialist die wij zoeken!

 

Jouw Werkdag

Voor de verschillende werkmaatschappijen binnen de Van ’t Hek Groep voer jij de regie op het juist en tijdig verwerken van de salarissen. Hierbij horen uiteraard ook de aangiften loonheffingen, premieafdracht pensioenen en het zorgen voor een correcte journalisering. Je verwerkt samen met je collega de personeelsmutaties en beoordeelt de uren voor de loonverwerking. Hiertoe stem je het verloop van mutatieprocessen regelmatig af met je HR collega’s en werk je samen met je collega’s van de afdeling Finance voor de financiële aansluiting.

Je ziet er op toe dat cao-regelingen (o.a. de metaal en bouw cao) en wet- en regelgeving correct worden toegepast en signaleert mogelijke knelpunten. Je hebt een adviserende rol op het gebied van salarisverwerking, pensioen, WKR en mogelijke gevolgen bij wijzigingen in de arbeidsvoorwaardenpakketten. Daarnaast beantwoord je vragen van onze medewerkers over de salarisbetaling of urenverwerking en ben je de vraagbaak voor externe instanties (accountants etc.).

 

Jouw Profiel

Voor deze verantwoordelijke functie is het vanzelfsprekend dat je klantgericht, accuraat, integer en communicatief vaardig bent.

Daarnaast beschik je over:

  • Een MBO/HBO opleiding, aangevuld met BOB, PDL of VPS;
  • Ruime ervaring in het zelfstandig voeren van een complexe salarisadministratie, bij voorkeur in de bouw en/of metaalsector;
  • Kennis van het AFAS payroll pakket (inrichting) en Excel;
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving;
  • Affiniteit met het optimaliseren en digitaliseren van werkprocessen;

 

Wat bieden wij

  • Een zelfstandige functie van 32 uur;
  • Een goede werksfeer waar werk en plezier hand in hand gaan;
  • Een marktconform salaris passend bij de functie;
  • Ruimte voor creativiteit, eigen initiatief, kennisdeling en eigen verantwoordelijkheid;
  • Sportfaciliteiten op het werk;
  • 27 vakantiedagen;
  • Een bonusregeling voor onze vaste medewerkers;
  • Een studiefonds voor kinderen voor onze vaste medewerkers.

 

Onze missie, jouw missie?

Ondanks de omvang van de organisatie met bijna 400 medewerkers, is de Van ’t Hek Groep een hecht familiebedrijf. Dit uit zich onder meer in de grote betrokkenheid en inzet van de medewerkers.

Kom jij binnen de Van ’t Hek Groep werken, dan kom je terecht in een no-nonsense bedrijfscultuur. Je krijgt de mogelijkheid om een functie te vervullen binnen een groeiend bedrijf. Wij vinden het vanzelfsprekend dat je ook aan je eigen ontwikkeling werkt. Daarin word je door ons begeleid en gefaciliteerd.

Herken jij jezelf in deze omschrijving, dan zien wij jouw sollicitatie graag tegemoet! Je kunt deze mailen naar werken@vanthekgroep.nl ter attentie van Mendy van Leuffen (HR Adviseur).